Klachtenprocedure

Natuurlijk vinden wij het vervelend als je niet tevreden bent over onze dienstverlening en zullen wij er alles aan doen om te zoeken naar een passende oplossing. Een klacht geeft ons de kans om onze service te verbeteren, dat is belangrijk voor ons, wij willen namelijk dat al onze klanten tevreden zijn.

Wij hebben onze klachtenprocedure kort voor je samengevat:

  • De klacht kan je per e-mail naar ons toesturen;

  • Je ontvangt na uiterlijk twee weken een reactie;

  • Indien voor de oplossing meer tijd nodig is zal dit binnen 7 dagen schriftelijk worden toegelicht aan de wederpartij. Daarnaast wordt een verwachte termijn aangegeven waarin een oplossing verwacht wordt;

  • Als je niet tevreden bent over en de uitkomst en de afhandeling van jouw klant kan je het volgende doen:


Dien een schriftelijk bezwaar in aan een derde onafhankelijke partij die partijen bindend adviseert over de afwikkeling van de klacht. Het schriftelijke bezwaar dient te worden gericht aan klachten@zorgvoorzpp.nl.

De beroepsinstantie bericht klager binnen 4 weken na ontvangst van het beroep schriftelijk of het beroep gegrond of ongegrond is verklaard. Het oordeel van de beroepsinstantie is bindend. De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard. Wij bewaren de gegevens van jouw klacht voor de periode van 2 jaar in het daarvoor bestemde dossier.